Sundhedsordningen - Generel information

Gratis sundhedsordning

I forbindelse med en ændring i ligningsloven er det nu muligt for arbejdsgivere at tilbyde deres ansatte en sundhedsordning helt gratis. Det betyder at det nu er blevet endnu nemmere at tilbyde kiropraktorbehandling som skattefrit personalegode, da arbejdsgivere kan få fuldt skattefradrag for udgifter til de ansattes kiropraktorbehandlinger. På samme måde er det også skattefrit for medarbejderen at få betalt behandlinger hos kiropraktoren.

Behandlingsbord kiropraktor Aarhus

Fordelene ved en sundhedsordning

Fordelene ved at indgå i en sundhedsordning er mange. For arbejdsgivere vil en sundhedsordning med kiropraktisk behandling give færre sygedage, samt større sikkerhed og arbejdsglæde blandt medarbejderne. En sundhedsordning er også med til at give virksomheden et godt image, som kan blive afgørende i at rekruttere og fastholde værdifulde medarbejdere.

Sundhedsforsikringer

En lang række forsikringsselskaber er desuden begyndt at sælge sundhedsforsikringer, hvor udgifterne til kiropraktisk behandling er dækket Typisk er der frit kiropraktorvalg i forbindelse med en sundhedsforsikring, men for mere information bør du tage kontakt til dit forsikringsselskab.

Hos Kiropraktorerne Hviid behandler vi en lang række af ryg- og ledproblemer, som ufraværligt giver sygedage, f.eks.

• Lændesmerter
  • Ischiassmerter
  • Nakkeproblemer
  • Hovedpine